V Zátiší
Michelinská restaurace v historickém centru Prahy.
Spolupráce v číslech
O klientovi
Jestli někde můžete najít gastronomický zážitek, na který budete ještě dlouho vzpomínat, je to michelinská restaurace V Zátiší, spadající pod gastronomickou skupinu Zátiší Group. V této restauraci se setkáte s moderní českou a mezinárodní kuchyní, kde se připravuje každý pokrm je připravován s láskou a pečlivostí. Menu se sestavuje s důrazem na sezónní a lokální suroviny, což zaručuje nejen vynikající chuť, ale i nezapomenutelný kulinářský zážitek.
Výzvy
1. Rozšířit vnímání restaurace jako místa pro každodenní zážitek.
Cílem bylo rozšířit vnímání restaurace V Zátiší jako místa pro oběd či večeři, nikoli pouze pro oslavu výjimečných příležitostí či businessových schůzek.
2. Změna positioningu a vytváření příjemné atmosféry.
Cílem bylo rozšířit povědomí o tom, že gastronomický zážitek ze Zátiší si může užít každý, aniž by měl pocit, že ho svazuje nóbl” atmosféra.
Výsledky
Spolupráce s foodies a gastronomickými bloggery
Navázali jsme spolupráce s foodies a bloggery v oblasti gastronomie, kteří se stali pravidelnými hosty a podporovateli restaurace.
Opakované návštěvy influencerů
Řada influencerů se do restaurace vrací z vlastní iniciativy, což ukazuje na jejich upřímný zájem a pozitivní zkušenosti.
Posílení Brand Awareness
Kampaně s influencery úspěšně pomohly posílit brand awareness restaurace V Zátiší. Toto rozšířené povědomí o značce vedlo k většímu zapojení komunity na sociálních médiích a zvýšilo zájem veřejnosti.
Jak jsme postupovali?
Při spolupráci jsme se zaměřili na dvě skupiny influencerů: Lifestyle a Foodies. Lifestyle influencerům jsme výměnou za sadu stories a příspěvek nabídli dárkový wowcher. Foodies jsme pozvali na hostinu, skládajícího se z 9 sezónních pokrmů spojených s vinným párováním. Ve výstupech jsme požadovali promítnout atmosféru restaurace, aby sledující pochopili, že do Zátiší není potřeba chodit ve večerních šatech.