Co přinesl veletrh CES 2025 pro influencer marketing a marketingové kampaně?

Veletrh CES v Las Vegas se tento rok nesl ve znamení dvou zásadních trendů: umělé inteligence a digitálního zdraví. Ačkoliv jde primárně o technologický veletrh, novinky mají jasný dopad i na marketing – zejména v rychle se vyvíjejícím světě influencer marketingu. Dnes se podíváme na několik novinek, které si z tohoto veletrhu můžete odnést pro vaši marketingovou komunikaci.

Umělá inteligence je klíčovým trendem roku 2025

Letošní veletrh CES jednoznačně potvrdil, že AI už není jen buzzword – je to technologie, která zásadně mění způsob, jak značky komunikují. Nvidia představila nové nástroje pro generování fotorealistických videí a AMDIntel přišly s čipy optimalizovanými pro AI procesy.

Influenceři už dnes využívají AI pro tvorbu obsahu – ať už jde o editaci videí, plánování příspěvků, nebo analýzu engagementu. V roce 2025 se ale očekává masivní nástup tzv. AI avatarů, kteří budou schopni tvořit personalizovaný obsah 24/7. To klade nové výzvy i na spolupráce se značkami, které se budou muset rozhodnout: chtějí lidské tváře, nebo AI tvůrce? Anebo kombinaci obojího?

Veletrh CES 2025

Nová éra personalizace reklam

AI modely jako Nvidia CosmosGoogle Gemini posouvají hranice možností v marketingu. Jejich schopnosti porozumět kontextu a generovat kvalitní vizuální i textový obsah umožňují značkám vytvářet dokonale personalizované reklamy v reálném čase. Zároveň umožňují automatickou predikci chování zákazníků – například na základě předchozích nákupů, zájmů, nebo i nálady vyjádřené ve zprávách na sociálních sítích. To zvyšuje efektivitu kampaní a snižuje náklady na akvizici zákazníka.

veletrh CES 2025

Digitální zdraví: Nový prostor pro značky a influencery

Wearables, chytré prsteny, zdravotní senzory a aplikace – oblast digitálního zdraví je dalším silným tahounem. Pro marketéry to znamená možnost cílit kampaně nejen podle věku a lokace, ale třeba podle spánkových návyků, úrovně stresu nebo fyzické aktivity.

V influencer marketingu se tak otevírají dveře pro zcela nové spolupráce – např. s tvůrci zaměřenými na well-being, fitness nebo biohacking. Ať už jde o spolupráce s aplikacemi pro duševní zdraví, nebo s výrobci chytrých zařízení, značky mohou cílit mnohem přesněji než kdy dřív.

veletrh CES 2025

Jak mohou značky reagovat na technologické inovace?

Aby značky držely krok s vývojem, musí upravit své influencer marketing strategie. Nestačí jen postovat příspěvky a čekat na reakce. Budoucnost patří datům, dlouhodobým spolupracím a větší kreativitě. Podle nás by značky měly:

  • Využívat AI pro predikci výkonu kampaní
  • Zapojit AI nástroje pro analýzu autenticity influencerů
  • Zaměřit se na health & lifestyle influencery
  • Zvažovat možnosti digitálních influencerů či AI avatarů

Pro firmy, které chtějí tyto trendy využít naplno, doporučujeme přizpůsobit své influencer marketing strategie a pracovat s agenturami, které tyto technologie aktivně sledují a integrují do svých kampaní.

Co z toho plyne pro marketéry v roce 2025?

Umělá inteligence, nositelná zařízení, hyperpersonalizace a digitální influenceři – to jsou trendy, které se marketéři nemohou dovolit přehlížet. V roce 2025 doporučujeme testovat AI generovaný obsah a analyzovat jeho výkon. Dále se vyplatí spolupracovat s influencery, kteří se zaměřují na moderní technologie. Vyplatí se proto investovat do dlouhodobé strategie místo jednorázových kampaní. CES 2025 ukázal, že influencer marketing vstupuje do nové éry – technologicky vyspělé, datově řízené a výrazně personalizované. Chcete se zorientovat v nových trendech a nastavit efektivní influencer marketing strategii? V Influencom vám pomůžeme najít ty správné tvůrce, navrhneme funkční kampaně a postaráme se o jejich hladkou realizaci od A do Z. Nezůstávejte pozadu, buďte vidět.

AI na veletrhu CES 2025

Nezávazná poptávka

Neváhejte kontaktovat náš tým a dozvědět se více o námi poskytovaných službách a více nabídkách pro Vaše podnikání!